ROTURA TOTAL DEL GOBIERNU LOCAL EN ḶḶENA



➤➤ASTURIANU
ROTURA TOTAL DEL GOBIERNU LOCAL EN ḶḶENA

L'alcaldesa espulsó del gobiernu municipal retirándo-yos les competencies a los Conceyales de Compromisu, Xose Agripino Pérez y David Suárez “Cai”, que xestionaben Deportes y Cultura respectivamente y tamién a la que va ser candidata en Mayu como independiente pola nuesa formación política, Gelos López, concejala hasta agora de Xestión Ambiental, Política Forestal y Parques y Xardinos y Coordinadora Rural. Quepe recordar que Natalia Ahilagas que taba al mandu de Bienestar Social, Mocedá y Muyer y Jorge Fernández que llevaba la área de Ganadería, arrenunciaron a les sos competencies va meses y que Paco García dimitiera como responsable d'Obres ente que al so sustitutu,el conceyal de Compromisu, Carlos García, nun se-y atribuyera competencia dalguna.

Dende Compromisu llamentamos fondamente esta midida tomada pola alcaldesa. Primero foi la decisión de la executiva d'IX de nun anovar l'alianza cola nuesa organización para les próximes elecciones acabando cola unidá de la esquierda nel Conceyu y agora ruempen tamién l'alcuerdu que teníamos hasta mayu para la presente llexislatura, col cese de les nueses competencies per parte de la rexidora. Esto fainos entender que les falses acusaciones que nos formularon de “violencia” y “insultos” a l'alcaldesa na presentación de la nuesa candidata, namá pretendíen buscar una coartada para intentar xustificar la nuesa espulsión. Toa esta bochornosa forma d'actuar reafítanos na necesidá urxente de qu'en Mayu haya un cambéu na Alcaldía, considerando que Gelos López ye la meyor alternativa para ello y que la nuesa candidatura ye la más fayadiza para xestionar el futuru del nuesu conceyu.

Tres esta espulsión y la rotura del alcuerdu, los 6 conceyales que formen parte de la candidatura de Compromisu van pasar a ser conceyales non adscritos. L'equipu de gobiernu va quedar formáu namá poles concejalas de Personal, Rosa Morán, la de Festexos, Andrea Velarde y la mesma Gema Álvarez. Paeznos una anomalía democrática que'l Conceyu pase a ser gobernáu por solu 3 concejalas de los 17 miembros que tien la Corporación, atribuyéndose en solitariu la rexidora municipal casi toles competencies municipales.

Per otra parte, la destitución a 3 meses de les elecciones de Gelos López, David Suárez “Cai” y Xose Agripino Pérez nun va consiguir callar la bona valoración que consideramos tienen una mayoría de llenices de la so xestión municipal nesta llexislatura al mandu de les sos árees, al igual qu'asocede col bon trabayu desenvueltu por Natalia Ahilagas, Paco García y Jorge Fernández. Dende Compromisu centraremos d'equí p'arriba, na recoyida de propuestes para'l programa electoral al traviés d'alcuentros con representantes vecinales y colectivos y en curtiu tamién va ser presentada la candidatura a la que se van incorporar persones independientes procedentes de diversos ámbitos del Conceyu.

EL CAMÍN ESCONTRA EL CAMBÉU YÁ TA EN MARCHA

➤➤CASTELLANO
RUPTURA TOTAL DEL GOBIERNO LOCAL EN LENA

La alcaldesa ha expulsado del gobierno municipal retirándoles las competencias a los Concejales de Compromisu, Xose Agripino Pérez y David Suárez “Cai”, que gestionaban Deportes y Cultura respectivamente y también a la que será candidata en Mayo como independiente por nuestra formación política, Gelos López, concejala hasta ahora de Gestión Ambiental, Política Forestal y Parques y Jardines y Coordinadora Rural. Cabe recordar que Natalia Ahilagas que estaba al frente de Bienestar Social, Juventud y Mujer y Jorge Fernández que llevaba el área de Ganadería, renunciaron a sus competencias hace meses y que Paco García había dimitido como responsable de Obras mientras que a su sustituto,el concejal de Compromisu, Carlos García, no se le había atribuido competencia alguna.

Desde Compromisu lamentamos profundamente esta medida tomada por la alcaldesa. Primero fue la decisión de la ejecutiva de IU de no renovar la alianza con nuestra organización para las próximas elecciones acabando con la unidad de la izquierda en el Concejo y ahora rompen también el acuerdo que teníamos hasta mayo para la presente legislatura, con el cese de nuestras competencias por parte de la regidora. Esto nos hace comprender que las falsas acusaciones que nos formularon de “violencia” e “insultos” a la alcaldesa en la presentación de nuestra candidata, únicamente pretendían buscar una coartada para intentar justificar nuestra expulsión. Toda esta bochornosa forma de actuar nos reafirma en la necesidad urgente de que en Mayo haya un cambio en la Alcaldía, considerando que Gelos López es la mejor alternativa para ello y que nuestra candidatura es la más adecuada para gestionar el futuro de nuestro municipio.

Tras esta expulsión y la ruptura del acuerdo, los 6 ediles que forman parte de la candidatura de Compromisu pasarán a ser concejales no adscritos. El equipo de gobierno quedará formado únicamente por las concejalas de Personal, Rosa Morán, la de Festejos, Andrea Velarde y la propia Gema Álvarez. Nos parece una anomalía democrática que el Ayuntamiento pase a ser gobernado por solo 3 concejalas de los 17 miembros que tiene la Corporación, atribuyéndose en solitario la regidora municipal casi todas las competencias municipales.

Por otra parte, la destitución a 3 meses de las elecciones de Gelos López, David Suárez “Cai” y Xose Agripino Pérez no conseguirá silenciar la buena valoración que consideramos tienen una mayoría de lenenses de su gestión municipal en esta legislatura al frente de sus áreas, al igual que ocurre con el buen trabajo desarrollado por Natalia Ahilagas, Paco García y Jorge Fernández. Desde Compromisu nos centraremos a partir de ahora, en la recogida de propuestas para el programa electoral a través de encuentros con representantes vecinales y colectivos y en breve también será presentada la candidatura a la que se incorporarán personas independientes procedentes de diversos ámbitos del Concejo.

EL CAMINO HACIA EL CAMBIO YA ESTÁ EN MARCHA