COMPROMISU ESIXE AL EQUIPU DE GOBIERNU QUE L'AYUDA ECONÓMICA A LOS CLUBES FÁIGASE AL TRAVIÉS DEL PRESUPUESTU DESTINÁU A ESTA ACTIVIDÁ Y NON Al traviés DE LES SUBVENCIONES DEPORTIVES


➤➤ASTURIANU
ÉNTE EL MALESTAR ESISTENTE EN MUNCHOS DE LOS CLUBES DEPORTIVOS DEL CONCEYU, COMPROMISU ESIXE AL EQUIPU DE GOBIERNU QUE L'AYUDA ECONÓMICA A LOS CLUBES QUE PARTICIPEN NA SAN SILVESTRE FÁIGASE AL TRAVIÉS DEL PRESUPUESTU DESTINÁU A ESTA ACTIVIDÁ Y NON Al traviés DE LES SUBVENCIONES DEPORTIVES DESTINAES A LA PROMOCIÓN DEL DEPORTE BASE:
Esti pasáu domingu celebrar nel conceyu la San Montesa. Dende munchos de los clubes deportivos del Conceyu treslladósenos el malestar esistente por venceyar agora l'aportación de persones pa trabayar na organización d'una actividá del Conceyu como ye la San Montesa con llograr más dineru nes subvenciones deportives municipales que'l so fin principal ye sofitar al deporte base y de les que yá esiste xuna convocatoria con unes bases aprobaes.

Nesti sentíu, fai xunas selmanes dende la Conceyalía de Deportes unviaba un escritu a los clubes del Conceyu na que se-yos pidía “collaboración activa pa la co-organización de la San Montesa pa los llabores de montaxe y desmontaje del arcu de meta, ayuda en montaxe y recoyida d'escenariu, podiums y avituallamientos nel Pabellón Jesús Neira, sofitu de llebre en carreres menores, y/o n'otros llabores de loxística que se demanden dende la coordinación de la área municipal de Deportes”. Añedir nel documentu que “en cuenta de dicha collaboración, la Conceyalía va proponer l'aportación d'una cantidá económica por voluntariu y/o Club, que va suponer una medría a lo que vos correspuenda anguaño como subvención, por collaboración activa na organización de pruebes deportives d'interés local”.

Dende Compromisu consideramos un grave erru esta propuesta unillateral del equipu de gobiernu que solo sirvió pa xenerar un importante malestar ente los clubes, de manera qu'entidaes que collaboraben n'otres ocasiones anguaño nun lo fixeron y qu'amás s'esvia de la finalidá principal d'esa convocatoria de subvenciones que ye'l sofitu al deporte base. Na llexislatura pasada, yá había clubes que s'emprestaben a ayudar na organización d'esta prueba y a cambéu recibíen xuna ayuda del Conceyu pero dientro del presupuestu esistente pa la San Montesa y non al traviés de la llínea de subvenciones.

El nuesu Grupu Municipal considera que la opción fayadiza ye conseñar una partida económica estreme dientro del presupuestu específicu municipal pa la San Montesa y que ésta se parta ente tolos clubes que quieran apurrir la so collaboración cumpliendo unos requisitos mínimos, y nun faelo al traviés de les subvenciones esistentes que tán pa otros fines como ye la promoción del deporte base del nuesu conceyu y que se regulen por unes bases determinaes. Nel casu que n'una de les partíes de la subvención nun se gastar na so totalidá por dalgún motivu xustificáu, puede sumase al restu de partíes.

Danos la sensación que con esta midida pretende aforrase gastos que se deberíen asumir col presupuestu municipal destináu a la San Montesa derivándolos a les subvenciones de los clubes que cunten con otra partida específica. Amás, esta decisión, tomada ensin el consensu colos Clubes, podría considerase un chantaxe al treslladase la idea de que si nun participes, vas tener menos subvención. Por tollo, pidimos xuna rectificación inmediata al equipu de gobiernu.

➤➤CASTELLANO
ANTE EL MALESTAR EXISTENTE EN MUCHOS DE LOS CLUBS DEPORTIVOS DEL CONCEJO, COMPROMISU EXIGE AL EQUIPO DE GOBIERNO QUE LA AYUDA ECONÓMICA A LOS CLUBS QUE PARTICIPEN EN LA SAN SILVESTRE SE HAGA A TRAVÉS DEL PRESUPUESTO DESTINADO A ESTA ACTIVIDAD Y NO A TRAVÉS DE LAS SUBVENCIONES DEPORTIVAS DESTINADAS A LA PROMOCIÓN DEL DEPORTE BASE:
Este pasado domingo se celebraba en el concejo la San Silvestre. Desde muchos de los clubs deportivos del Concejo se nos ha trasladado el malestar existente por vincular ahora la aportación de personas para trabajar en la organización de una actividad del Ayuntamiento como es la San Silvestre con obtener más dinero en las subvenciones deportivas municipales cuyo fin principal es apoyar al deporte base y de las que ya existe una convocatoria con unas bases aprobadas.
En este sentido, hace unas semanas desde la Concejalía de Deportes se enviaba un escrito a los clubs del Concejo en la que se les pedía “colaboración activa para la co-organización de la San Silvestre para las labores de montaje y desmontaje del arco de meta, ayuda en montaje y recogida de escenario, podiums y avituallamientos en el Pabellón Jesús Neira, apoyo de liebre en carreras menores, y/o en otras labores de logística que se demanden desde la coordinación del área municipal de Deportes”. Se añade en el documento que “a cambio de dicha colaboración, la Concejalía propondrá la aportación de una cantidad económica por voluntario y/o Club, que supondrá un incremento a lo que os corresponda este año como subvención, por colaboración activa en la organización de pruebas deportivas de interés local”.
Desde Compromisu consideramos un grave error esta propuesta unilateral del equipo de gobierno que solo ha servido para generar un importante malestar entre los clubs, de manera que entidades que colaboraban en otras ocasiones este año no lo han hecho y que además se desvía de la finalidad principal de esa convocatoria de subvenciones que es el apoyo al deporte base. En la legislatura pasada, ya había clubs que se prestaban a ayudar en la organización de esta prueba y a cambio recibían una ayuda del Ayuntamiento pero dentro del presupuesto existente para la San Silvestre y no a través de la línea de subvenciones.
Nuestro Grupo Municipal considera que la opción adecuada es consignar una partida económica aparte dentro del presupuesto específico municipal para la San Silvestre y que ésta se reparta entre todos los clubs que quieran aportar su colaboración cumpliendo unos requisitos mínimos, y no hacerlo a través de las subvenciones existentes que están para otros fines como es la promoción del deporte base de nuestro concejo y que se regulan por unas bases determinadas. En el caso que en una de las partidas de la subvención no se gaste en su totalidad por algún motivo justificado, puede sumarse al resto de partidas.
Nos da la sensación que con esta medida se pretende ahorrar gastos que se deberían asumir con el presupuesto municipal destinado a la San Silvestre derivándolos a las subvenciones de los clubs que cuentan con otra partida específica. Además, esta decisión, tomada sin el consenso con los Clubs, podría considerarse un chantaje al trasladarse la idea de que si no participas, tendrás menos subvención. Por todo ello, pedimos una rectificación inmediata al equipo de gobierno.