EN CONTRA DE LA PRIVATIZACIÓN DE LOS CEMENTERIOS

➤➤ASTURIANU
COMPROMISU EN CONTRA DE LA EXTERNALIZACIÓN DE LOS CEMENTERIOS MUNICIPALES, PASANDO A REALIZAR EMPRESES EL TRABAYU DE EL TRABAYADORES MUNICIPALES ENCARGAOS D'ESTA ÁREA....

Dende COMPROMISU POR ASTURIES de L.lena, oponémonos a la midida unillateral que tomó l'Alcaldesa y el so equipu de gobiernu de externalizar el serviciu de los campusantos municipales del Conceyu por aciu la contratación de dos empreses, una para los llabores de los enterramientos de los cadabres y otra para los trabayos de llimpieza y caltenimientu, esta postrera entá ensin axudicar, dexando d'emprestar serviciu en dichos llugares el trabayadores municipales encargaos d'estes xestiones.


Somos conscientes de que s'han externalizado otros servicios nos que nun había operarios municipales abondos para encargase d'esos trabayos y el serviciu yera, por tanto, deficiente. Pero ésti nun ye'l casu, cuidao que nel campusantu si había emplegaos del Conceyu, espertos nel so trabayu, que realizaben una xestión que yera valorada positivamente polos usuarios y usuaries y qu'amás de los enterramientos y el caltenimientu encargar de llabores alministrativos y de control qu'agora desconocemos quién les realizará. Amás, esta midida púnxose en marcha con una absoluta precipitación y falta de coordinación y d'información. Nesti sentíu, el vicealcalde y Voceru del Gobiernu, Roberto Campumanes, mintió nel Plenu al asegurar a entruga nuesa que nun se diba a llevar a cabu nenguna externalización.


Per otra parte, la xustificación de que esi trabayadores son necesarios na nave d'obres nun nos sirve. Lo que se precisa na área d'obres ye un plan integral d'organización y contratación per parte del equipu de gobiernu y non un meru parche que nun soluciona pa nada los problemes de fondu esistentes. Nun tien nengún sentíu al nuesu entender abrasar un serviciu municipal que taba funcionando correchamente con esta escusa.


Intentando esviar atenciones, l'equipu de gobiernu saca una nota (curiosamente pocu dempués d'unviar el nuesu comunicáu a los medios y antes de ser publicáu...) na que se xustifica diciendo que van crear una brigada rural. Cabo recordar qu'esa brigada yá se creó nel 2007 cuando gobernemos xuntos IX y nós, con Ramón d'Alcalde y Agripino de vicealcalde y Conceyal d'Obres y pallo non se externalizaron los campusantos.


➤➤CASTELLANO
COMPROMISU EN CONTRA DE LA EXTERNALIZACIÓN DE LOS CEMENTERIOS MUNICIPALES, PASANDO A REALIZAR EMPRESAS EL TRABAJO DE LOS TRABAJADORES MUNICIPALES ENCARGADOS DE ESTE ÁREA...

Desde COMPROMISU POR ASTURIES de L.lena, nos oponemos a la medida unilateral que ha tomado la Alcaldesa y su equipo de gobierno de externalizar el servicio de los cementerios municipales del Concejo mediante la contratación de dos empresas, una para las labores de los enterramientos de los cadáveres y otra para los trabajos de limpieza y mantenimiento, esta última aún sin adjudicar, dejando de prestar servicio en dichos lugares los trabajadores municipales encargados de estas gestiones.

Somos conscientes de que se han externalizado otros servicios en los que no había operarios municipales suficientes para encargarse de esos trabajos y el servicio era, por tanto, deficiente. Pero éste no es el caso, puesto que en el cementerio si había empleados del Ayuntamiento, expertos en su trabajo, que realizaban una gestión que era valorada positivamente por los usuarios y usuarias y que además de los enterramientos y el mantenimiento se encargaban de labores administrativas y de control que ahora desconocemos quién las realizará. Además, esta medida se ha puesto en marcha con una absoluta precipitación y falta de coordinación y de información. En este sentido, el vicealcalde y Portavoz del Gobierno, Roberto Campomanes, mintió en el Pleno al asegurar a pregunta nuestra que no se iba a llevar a cabo ninguna externalización.

Por otra parte, la justificación de que esos trabajadores son necesarios en la nave de obras no nos sirve. Lo que se necesita en el área de obras es un plan integral de organización y contratación por parte del equipo de gobierno y no un mero parche que no soluciona para nada los problemas de fondo existentes. No tiene ningún sentido a nuestro entender fulminar un servicio municipal que estaba funcionando correctamente con esta excusa.

Intentando desviar atenciones, el equipo de gobierno saca una nota (curiosamente poco después de enviar nuestro comunicado a los medios y antes de ser publicado...) en la que se justifica diciendo que van a crear una brigada rural. Cabe recordar que esa brigada ya se creó en el 2007 cuando gobernamos juntos IU y nosotros, con Ramón de Alcalde y Agripino de vicealcalde y Concejal de Obras y para ello no se externalizaron los cementerios.