En relación cola xunta caltenida güei en Vil.layana cola plataforma STOP Bateríes, los partíos políticos Compromisu, Partíu Popular y PSOE de L.lena manifiesten lo siguiente:
1. REFUGU FIRME Y TOTAL a la instalación del parque de bateríes proxectáu en Vil.layana / Villayana, o los apocayá conocíos pa Campumanes / Campumanes o'l Güerna / Güerna, según a cualesquier futuru proyectu de similares característiques nel conceyu de L.lena, consideramos que, a día de güei, los riesgos acomuñaos a estes infraestructures —especialmente pol so posible impactu en viviendes, esplotaciones agroganaderas y el mediu ambiente— facer incompatibles con una instalación segura nel nuesu territoriu.
2. COMPROMISU INSTITUCIONAL pa trabayar conjuntamente, dende'l Conceyu de L.lena, na regulación d'esti tipu d'instalaciones dientro del marcu de les sos competencies. L'oxetivu va ser priorizar la seguridá de los vecinos y la protección del mediu ambiente percima d'intereses económicos. Tienen d'empecipiase los trámites necesarios pal cambéu del PGOU o la ellaboración d'una ordenanza que proponga les restricciones necesaries, paralizando mentanto la concesión de cualquier llicencia a estes instalaciones.
COMUNICADO CONJUNTO DE LOS TRES PARTIDOS DE LA OPOSICIÓN, os lo dejamos de forma textual:
Comunicado de los partidos políticos Compromisu, Partido Popular y PSOE de Lena sobre el proyecto de parque de baterías en Villayana.
En relación con la reunión mantenida hoy en Villallana con la plataforma STOP Baterías, los partidos políticos Compromisu, Partido Popular y PSOE de Lena manifiestan lo siguiente:
1. RECHAZO FIRME Y TOTAL a la instalación del parque de baterías proyectado en Villallana / Villayana, o los recientemente conocidos para Campomanes / Campumanes o el Huerna / Güerna, así como a cualquier futuro proyecto de similares características en el concejo de Lena, consideramos que, a día de hoy, los riesgos asociados a estas infraestructuras —especialmente por su posible impacto en viviendas, explotaciones agroganaderas y el medio ambiente— las hacen incompatibles con una instalación segura en nuestro territorio.
2. COMPROMISO INSTITUCIONAL para trabajar conjuntamente, desde el Ayuntamiento de Lena, en la regulación de este tipo de instalaciones dentro del marco de sus competencias. El objetivo será priorizar la seguridad de los vecinos y la protección del medio ambiente por encima de intereses económicos. Se deben iniciar los trámites necesarios para la modificación del PGOU o la elaboración de una ordenanza que proponga las restricciones necesarias, paralizando mientras tanto la concesión de cualquier licencia a estas instalaciones.