
Esi plenu estraordinariu foi convocáu d'urxencia pola alcaldesa sin facer falta, yá que se cellebraba un plenu ordinariu unos díes dempués. Y too porque'l plenu cellebráu'l día anterior convocóse ensinr treslladado a la oposición la información relativa a los expedientes que se diban a tratar con tiempu suficiente pal su estudiu. Como oposición tenemos el derechu a examinar con detenimientu tola información existente pa cumplir col nuestru deber de fiscalizar la llabor del equipu de gobiernu. Aemás, nesi primer plenu del catorce de Mayu, asistimos con plasmu al abandonu de la sala por parte de la alcaldesa. Tenía que dir a salir nuna semeya en Mieres.
El fechu de tener que volver a convocar otru pleno, decisión arbitraria tomada poa alcaldesa, nun dexó de ser aprovechao por ella para insinuar que "los Plenos tienen un coste". A bon entendedor, pocas pallabras sobren .. La insinuación a que la oposición forzaba'l plenu por interés económicu se lleía ente llínias perfectamente.
Ente esto, la primera reacción de los grupos municipales de Compromisu y PSOE foi renunciar al cobru de les dietes d'esi plenu. Esa reacción solo salió de nuestros grupos. L''exemplo nun cuayó ente los demás.
Dende el propiu Ayuntamientu se nos treslladó la dificultá de facer efectiva esa renuncia, poro dambos grupos decidimos donar el cobru d' esas dietes a dos Asociaciones sin ánimu de lucru, lAsociación Española del Síndrome Wolf-Hirschhorn y l'Asociación Amigos de Manuel Barros

Ese pleno extraordinario fue convocado de urgencia por la alcaldesa sin ser necesario, ya que se celebraba un pleno ordinario unos días después. Y todo porque el pleno celebrado el día anterior se convocó sin haber trasladado a la oposición la información relativa a los expedientes que se iban a tratar con tiempo suficiente para su estudio. Como oposición tenemos el derecho a examinar con detenimiento toda la información existente para cumplir con nuestro deber de fiscalizar la labor del equipo de gobierno. Además, en ese primer pleno del catorce de Mayo, asistimos asombrados al abandono de la sala por parte de la alcaldesa. Tenía que ir a salir en una foto en Mieres.
El hecho de tener que volver a convocar otro pleno, decisión arbitraria tomada por la alcaldesa, no dejó de ser aprovechado por ella para insinuar que "los Plenos tienen un coste". A buen entendedor, pocas palabras bastan .. La insinuación a que la oposición forzaba el pleno por interés económico se leía entre líneas perfectamente.
Ante esto, la primera reacción de los grupos municipales de Compromisu y PSOE fue renunciar al cobro de las dietas de ese pleno. Esa reacción solo salió de nuestros grupos. El ejemplo no cundió entre los demás.
Desde el propio Ayuntamiento se nos trasladó la dificultad de hacer efectiva esa renuncia, por lo que ambos grupos decidimos donar el cobro de esas dietas a dos Asociaciones sin ánimo de lucro, la Asociación Española del Síndrome Wolf-Hirschhorn y la Asociación Amigos de Manuel Barros.