➤➤ASTURIANU
Esti sábadu, la nuesa conceyala, Gelos Lopez Gonzalez y el nuesu conceyal Jose Agripino Pérez Acebal participaron na xornada de "Payares en Verde" na Estacion Invernal y de Montaña Valgrande-Payares entamada polos clubs d'esquí cola tradicional plantación d'árboles.
➤➤CASTELLANO
Este sábado, nuestra concejala, Gelos López y nuestro concejal Xose Agripino Pérez participaron en la jornada "Payares en verde" en la estación de Valgrande-Payares organizada por los clubs de esquí con la tradicional plantación de árboles.
.png)


.png)